ROSSIYA 24 Working Frequency on IntelSat-17

ROSSIYA 24 Frequency on IntelSat-17 @66.0East Good Working Feed Kode New TP Frequency Today 2021

IntelSat-17 @66.0E
FREQ: 12546 H 1000
> Started On KU BAND
Today Latest Update Frequency September 2021

Russia-24 (Russian: Россия-24) is a state-owned Russian-language news channel from Russia. It covers major national and international events as well as focuses on domestic issues. It is owned by VGTRK.


The broadcast began January 1, 2007 in Russia, February 7 – on the West Coast of the United States, May 19, 2008 – in Serbia, October 9, 2008 – in Kyrgyzstan. VGTRK Crimea started broadcasting on March 10, 2014.

The editor-in-chief of the channel is Evgeny Bekasov (since 2012).

The channel aspires to give a broad and impartial outline of life in all of Russia’s regions from its European exclave of Kaliningrad to Vladivostok in the Far East.

The channel was named Vesti until 1 January 2010, when the public-owned VGTRK rebranded its channels.

The channel is banned in Ukraine.

Be the first to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published.